Det bidde inget tältande igår!

Vi hamnade på robbans altan istället. Madde hade glömt tältet och shit happens liksom. Så jag, malin, åsa och kim gick till robhban istället. Så där satt vi ett litet gäng på vi fyra, robban, jimmy, vad-han-nu-hettex2 och jimmys tjej tror jag kom också strax innan vi gick?
Men robban och en av dom namnlösa ville gå till tbs (tror jag de va?) alltså ut ut, det ville itne resten eftersom jag och malin var klädda för tältande. Så vi gick hem till kim istället. hade skittrevligt iallafall.
Jag och malin sov i soffan med rasmus- kims katt alltså. Världens mysigaste misse kan jag lova. Låg på mitt bröst halva natten och spann *kärlek*
Vaknade dock med världens svullnaste luftvägar haha. Shit vad det kliade i hela ansiktet också. Men ack så värt det <3

Jag vaknade 7 och la mig och kikade på discovery channel, eller ja jag hoppade mellan tre olika discoverykanaler.. Hade skitkul. Kan bero på att jag var övertrött. Fyra timmars sömn gör ju inte skitmycket för min del. Gäspar ju en timme efter jag vaknat upp från ett tolv timmars sömnpass så..
Men det var spännande. Handlade om svettmängder per dygn och människa, smuggla toastolar och lite sånt. Bland mycket annat alltså.
Klockan 10 vaknade Malin till liv, Åsa strax därefter.
Snackade ett tag innan Malins pappa skjutsade hem oss, jag till mig och hon till henne.

Kom hem, hoppade på cykeln. Har min monitor enbart inställd på kcal.. Såå jag pressade mig själv till 1000 kcal. SUPER!  Sen var rumpan bortdomnad en timme eller så ;) Men nu är den vaken iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0