....

God Morgon.
Somnade halv ett nångång. efter att ha kikar på trollkarlens lärling eller varen nu heter på svenska.
Awesome!

Annars äre väl sådär..
Fortfarande bara 7,5kg ner. Det står still nu för att jag inte kan vara ute och kuta på kvällarna. Det suger ju ap-pung bara så ni vet.
Trist att inte kunna pressa sig själv till max när man faktiskt har motivationen till det! Det är JÄVLIGT störande.
Inte bara jävligt heller.. det är så vedervärdigt jävla skitfuckstörigt att jag bara vill döda någon (har siktet riktat redan, oroa er inte).

Ikväll är det partyyyy.. Röj nivet. Så skönt att få vara barnledig. Men hinner jag ut och kuta innan festen? nope. Kommer jag orka tidigt på morgonen dagen efter? förmodligen inte nej.
Shit vad jag tjurar men ni anar inte vilken besvikelse det här äääääär.

äh.. ska sluta klaga nu och underhålla ungen istället. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0