fan..

Nu har emma åkit hem. Det suger.
Inte för att vi gjorde något speciellt. Kollade film och latade oss. Men.. det är skönt ibland det med.

Det som inte är skönt är att jag inte kommer kunna få någon cykel gissar jag :( har hittat en perfekt som vi tänkt köpa men nu verkar det inte bli så och jag är sjuuukt deppig. Jag vill ju kunna ha något att träna på på kvällarna medans vilma sover. Kan ju inte jogga med vilma. Promenader är tråkiga till skillnad från att jogga. Och ja.. jag kan ju inte lämna Vilma ensam hemma. Så en cykel hade ju vart perfekt. Men näe :(

Så.. livet suger.

Imorgon äre fest men känner mig föga peppad för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0