helt ärligt nu

om jag ska blogga för er får ni faktiskt ge lite tillbaka, ge mig en komentar någon gång ibland iallafall, snälla?

Nu är jag nyduschad, färdigsminkad, håret ligger där det ska och naglarna är på torkning. Vet ni förövrigt hur svårt det är att skriva utan att förstöra nymålade naglar?!

Nu sitter Vilma på pottan. Hon är bäst på det där med toaletter och pottan nu. Det ända som är är nattetid, då har vi blöja än, mest för att vi sover så länge på morgonen.

Väntar på mamma förstår ni, vi ska till ikea och dom ska äta där (jag har matlåda med till mig också, diet nivet).
Och allt det där. Fryser ihjäl för tillfället. 15 futtiga grader ute. mina händer är is, jag ska ta vantar tror jag!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-08-26 @ 15:19:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0