Min älskade FB-flickvän <3

Vet ni vad den söta rara underbara gjorde igår? Kom förbi med en hellokitty kamera till Vilma, med en funktion att när man trycker på en knapp ser man en ny hellokitty bild i själva hålet när man tar kort nivet? Som sånnadär röda man hade när man var liten.

Och sen till det ännu gulligare! Jag fick ett godishjärta va.. En såndär på pinne! Vet ni vad det var bakom den? NYA KULOR! En stav med en svart och en svartrosa kula. Den svartrosa var en rosa döskalle och typ något som kanske ska likna rosa flames runt? anyhow assöt! Osså en ny kula, en silver med blå sten. För hon had elånat en genomskinlig med blå sten av mig, och så hade stenen lossnat, så hon köpte en ny! Hade hon ju inte behövt gjort men det gjorde hon, min gullplutta :) Har mina nya svarta kulor i nu. Värsta tjusigt!
Vi snackar tungpiercingen nu alltså. Och piercingsmycken. För er som inte är insatta.

Har förövrigt hitta massor av kulor jag vill ha från crazy-factory. Vill vill vill haaa :P Det ärju toppen där också, skitbilliga :P typ 1-20 kr för en kula.. Dom flesta ligger runt 5-10kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0