Min bäbis stannar..

hos mormor till imorgon. Saknar henne redan ;)

Fick ett mms vid 9, veckans badflicka hette det, en bild på vilma i badet :D

Sen när jag hade cyklat klart fick jag en film mmsad till mig med Vilma PÅ EN HÄST!!
Min baby har ridit på häst och var superlycklig över det!
PMS-tönt som jag är just nu (varför måste jag plågas av extrem pms och mensvärk på det?!) började nästan gråta. Blev alldeles tårögd och superstolt!
Så jag sa åt henne att önska sig en ponny av pappa i julklapp ;) Hon höll med. Har ju lärt henne "Pappa betalar" redan.. Nivet, hon ska bli en riktig stockholmsbrat den där tösen ;);) HAHAHA nej det är omöjligt med psykomamman jossan ;)

Men iallafall. Det här bevisar bara hur mycket man behöver paus från sin familj ibland, för att uppskatta dom mer, komma ihåg varför man älskar dom trots 2 timmars gallskrik om att inte sova, småtjaffs och härj ;)
Jag saknar min baby massor, är dock barnledig till imorgon. Vilket är rätt skönt för då har jag lite mer egentid för att duscha, kolla porr, skita och pilla navelludd ifred :)

Ikväll kommer nog Malin hit igen också, efter kräftskivan. Vi ska kollapå vampyrer suger. Hysteriskt skoj!

Jag ska ta mig till flempan innan det... Jag fasar, för det ÖSER ner regn och jag har inga gummistövlar. Paraplyet har ju mamma snott till Morgan också så.. Men jag har nog någon plastpåse jag kan sätta över huvudet lite halvtajt ;)
Nejrå jag driver bara. Övertrött nivet.
Jag får bli riktigt blöt bara, det är liksom bara att bita i det sura äpplet (absurt uttryck egentligen, citroner är surare och lime är äckligare vilket skulle vara mer logiskt) och gå tio min till bussen, ta bussen på 6 minuter, gå 3-4 till affären, handla, och så samma visa tillbaka.. Vet ni vad jag ska köpa? Cigg, coca cola zero och tuggummi.
Jepp, jag kommer utsätta mig för naturens vrede för lite tuggummin och tillbehör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0