oooiiih.

Alltså tjejerna igår. Mötte ju upp Malin på bussen till Åsa. Väl där sku vi käka och fixa oss. Åsa höll på att få ett utbrott över sminket och Malin över sitt hår tror jag? haha jag låg mest i sängen och stirrade på min dubbelhaka i spegeln.
Sen drog vi till någon förfest med folk jag inte vet vad dom heter, fö ingen kom och presenterade sig. Pfft liksom!
HTKare.. jävla stroppar ;) nej men vi drog vidare till festen fort.
Jag hade druckit en halv cider där någonstans på vägen. Tog ett glas bål.. Drack halva. POFF så var Jossan dräggfull. Fan vad pissigt full jag var. Jag vet INTE hur det gick till för ett halv glas bål och en halv cider liksom?!
Men å andra sidan hade jag ätit en keloggsbar och lite potatiskroketter och tzatsiki innan bara.
Då var klockan runt 8-halv nio på kvällen så..

Jag, Malin, åsa, Jennica och Kim satt utanför toaletterna i soffan och fotöljerna och softade. FRågade alla som gick in på toaletterna om det var "kiss eller bajs!?" en vilmagrej..
Sen blev det lite väl suddigt för mig..

SÅ.. Jag och Malin som också var rätt på G då gick ut och satte oss i gräset för att nyktra till lite. Väl där small det till i högra äggstocken och jag trodde jag skulle dö. Som jag glömde att jag var full! Hade bara väldgt ont. Robin- min ängel för kvällen, Letade reda på både alvedon och voltaren till mig den gobiten! Så den fick gå igång lite sen blev det in och dansa röven av sig ett tag. Shit vad jag hoppade och studsade. Jag är fortfarande fascinerad att jag inte spydde på dansgolvet hahaha.. Nej men så farligt vare inte riktigt då längre tack och lov haha.

Efter det gick vi ut för att röka, letade reda på Åsa och Kim som var kvar på vårat samlingsställe på gräset vid parkeringen haha. Och vi satt där och snackade dynga och rökte, varpå brandlarmet gick!
Robban som var ett av födelsedagsbarnen hade inte fått instruktioner om det skulle gå utan brandutveckling. Såååå brandkåren kom.. På typ 6 minuter. Jävla besvikelse måste jag säga. EN av fyra var snygg. Resten hade nog blivit släkta av sina kollegor med yxa..
Men efter det dog festen lite. Robban skjutsade oss till Åsa där Jennicas bil stod.
Och nu kommer kvällens höjdpunkt! VI FICK ÅKA MERCA HEM TILL MALIN!!! UNDERBARA  SKÖNA MERCA ALLTSÅ!
Jag nästan, bara nästan, hånglade med bilstackarn. Satt och smekte interiören som om den vore av finaste siden, men det var ju bättre, för det var en MERCA!!!!!!!!!!!!!! hahaha japp, det var ju de de vaaa!

Väl hemma hos Malin satte vi oss och babblade halva natten tills vi gick och la oss, vid halv fem. Stupade i säng. Vaknade ordentligt vid 12.. helt underbart att få sova till TOLV! Men snacka om attjag inte mådde tiptop. Var som en zombie.

Men.. skoj kväll :P om man bortser från KTHarna.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0