Snart bär det av!

Till Malin alltså. Sen vet jag inte hur vi ska ta oss till lida?! Dessutom verkar det vara krångel med busstrafiken eller bara sl´s hemsida, för enligt sidan gick det bara bussar fram till 17 sen börjar dom går halv tio imorgon bitti igen?! Whats up with that liksom?!

Har precis tryckt i mig en grönsallad med kräftstjärtar. Till min lycka hittad ejag sallad utan varken pasta eller bulgur eller couscous, bara grönsallad och sånt. Eller ja det var ett ägg med men inge pasta och sånt :)
Hur gott som helst, och nu är jag verkligen proppmätt!
Köpte cola zero också, visste ni att det är 0,3kcal per dl i coca cola zero och 0,4 kcal i coca cola light?
Nu vet ni iallafall.
Fast förr stod det 0,6 kcal på lighten men nu verkar det vara mindre?
Det är 43 kcal i vanlig coca cola, per dl alltså.
Och i mellanmjölk är det 45 kcal per dl.
Så nu vet ni, det är mer kcal i mellanmjölk än cola!
Fast å andra sidan är mjölk bra mycket nyttigare istället ;)
Aja nu vet ni sånna spännande saker med.

Näe nu ska jag fundera vidare om det behövs nå mer i väskan..
ficklampan ska jag pilla ner iaf.. och toapapper! hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0