Sovmorgon tack vare underbar tös :D

Nu med en kopp kaffe i magn är jag hyffsat pigg faktiskt. För de e ju de jag eeeeeh!
Håller på och möblerar om lite i mammas rum just nu, vilket hon inte har någon aning om, men jag tänkte "det kan ju bli kul" .. Det visade sig att det inte alls var så kul som jag tänkt. Men jag tänker slutföra uppdraget iallafall :D
Tänkte eventuellt byta sängar och lite sånt.. vi får se. Eller prova iallafall .. Eller kanske inte, jag vet inte. Något blir det iallafall.
Vem vet, hon kanske dyker upp en dag osså har jag bara kapat hennes rum totalt! Man vet ju aldrig, det kan hända faktiskt. Mamma, du borde vara orolig! :O näerå men .. ah
Shit vad jag svamlar just nu. Skriver mest bara för att skriva och blir avbruten av fröken nynnande bokmal Vilma.

Mammas nya katt ska heta sigrid. Hon vet dock inte om att det är bestämt så än. Men hon kommer bli kallad det iallafall, katten alltså. Av mig och Vilma. Och så kommer jag säga till alla att hårbollen heter det, sigrid alltså.

Shit vad jag dumförklarar mina läsare i det här inlägget. Överförklarar allt.

Vilma tycker att jag ska läsa Narnia nu. Vi är inne på tredje boken för tillfället. Men nope inge sånt för nu ska jag ge mig på rummet igen. Puuuuss mina Svenska köttbullar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0