*svettig*

Bussen till tunnelbanan till bussen till Malin. Japp så såg turen mot malin ut.
Umgicks på salongen.
Bussen till pendeln till bussen till affären till bussen hem.
Sen hemma. Fixa Vilmas mat, mata henne (jag vet, jag skämmer bort henne, men hon äter inte annars!!).
Pottan och tandborstning sen sov hon. Jag hoppade på cykeln med film på.. -900 kcal nu ikväll.. -500 imorse
Wuhuuu är man inte bäst så säg ;)

Nu duschen sen ska jag också sova. Som jag ska sova! Är halvslut faktiskt. Fast, hade inte min röv gjort så ont hade jag nog kunnat cykla bort 500 kcal till, men man ska ju inte överdriva heller ;)
Halvligger i kontorstolen just nu. Så öm är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0