Tjejprat och Igårkväll..

Kom Vilma hem. Myspys. Vi la oss i sängen och kollade på Potter och twilight trean (vilmas order, hon är twilightgalen haha). Vilma somnade halvvägs in i twilight så jag satte mig på cykeln och cyklade bort 500 kcal.
Efter det hoppade jag raka vägen i säng faktiskt. Ska ändå byta sängkläder idag så ^^
Imorse väckte mamma mig 1½ timme innan alarmet var satt och skulle hämta sina deos och sandaler. Och lämna bindor och kontokort till mig.

Ni anar inte vilka problem jag har med min högra äggstock. På Robbans fest fick jag ju fruktansvärt ont så jag inte pallade prata typ, än mindre röra mig. Trodde nästan det var ägglossning men här är jag en vecka senare med mens. Så det måste vart (ÄR!?) en cysta. För nu har jag inte så mkt mensvärk längre, bara ont i högra äggstocken. Kan inte gå när jag inte tar värktabletter, och när jag väl har fått i mig ipren så har jag fortfarande ont men kan iallafall röra på mig.
Borde nog gå till sesam i veckan och prata med dom. Måste fan kolla om det inte är en cysta med blod istället för vatten som det brukar vara.. För jag måste ju liksom kunna gå iallafall *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0