Vet ni vad?

Jag stal faktiskt mammas rum. Det är supermysigt här nu kan jag lova <3

Har suttit på cykeln 30 minuter idag hittills. Mer skare bli men min röv har sjukt ont.

Dom senaste dagarna har vart lugna. Förutom mitt eviga plockande och donande då..

Ikväll ska vi tälta. Och med vi menar jag mig själv, åsa, malin, robban, kim evnetuellt några fler pojkar osså madde och manda om det blir som vi hoppas.
Det fnns tydligen mängder med korv kvar efter festen i lördags haha. Så det blir att grilla korv.. Men vi har lite taskigt med tält.. Så vi försöker ragga sånna just nu.
HB fanns det tydligen också massor av. Så det lutar nog åt fjortisfylla haha men jag ska vara nykter!
Vilma ska sova hos mormor och Morgan. Hon är överlycklig över att få slippa mig.

Lyssnar på twilight bok 2 nu.. har redan lyssnat på ettan.. Igen.. humor på hög nivå.
Att bero på humor och twilight, har ni sett vampyrer suger? hahahahahahahahahahahhaa den är underbar!!!! fy fan vad jag garvade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0