så trött så trött..

det är precis vad jag är.. sjukt trött.
Och inte får jag lyssna på ljudbok heller, vet ni varför?
Jo för mamma psykar mig med sitt himla mobilprat.. Fattar ni vad irri det är eller? Här sitter man och tar det lugnt med en kopp kaffe och ljudbok och så sitter hon och pratar högt som helvete i mobilen..

"luktar det pia?"
"jag får ställa in min rollon i ditt badrumsskåp så du har något som luktar pia att lukta på.."
"mmm nej jag skojar bara"
"nej det tycker jag inte, allra högst normalt" (vad fan är det för svenska föresten mamma???)
"olika faktiskt men oftast ganska sent men inatt ska jag lägga mig tidigt, fast det brukar jag säga rätt ofta faktiskt"
(kunde du säga mer ofta eller faktiskt??)
Och så försöker hon prata med mig mellan alla töntiga meningar också.. wtf liksom..
Åååh vad jag känner mig som en dryg tonåring men ååh töööönt!!!!!!!!!!!!!!!!! Gå, låt mig lyssna ifred! pöh.

"hon charmar alla precis som mormor" .. hon pratar om vilma.. Du vet att hon charmar många fler än dig va, mamma?

Jag är skitpsykad och det syns på mitt inlägg.. Hon säger tillochmed äckelord som hjärtat och grejer..
Mamma, kärleken är död. Det är bara en illusion nu för tiden. Ensam är stark och allt det där...

Nu ska jag sitta och öva franska HÖGT för att störa tillbaka bara så ni vet. Jag kan vara dryg jag också..
puttinutt på er alla älskade söta läsare *barf*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0